fredag 4 november 2011

Inspiration...



Hej på er!

Ja, jag har fått dille på tapeter, inte så konstigt när det finns
så många läckra nu... Denna hade gärna fått hamna på
mitt eller mannens kontor, som en läcker fondvägg;))



Bilder från andrewmartin.co.uk

Och denna då! Kunde lätt fått sin plats i vardagsrummet;))
Och i denna fåtöljen hade jag kunnat sitta med en eller två inrednings
böcker framför brasan;)  Och vet ni vad? Ingela och Petra med den
fina butiken, Lev Vackert har utlottning av sina två underbara böcker!
Hade varit perfekt att vinna dom, och njuta vidare i fåtöljen...

Lev väl och önskar er en trevlig fredag!!!


8 kommentarer:

Maria sa...

Vilka sagolika inspirationsbilder du visar. Tapeter ja.....himmel vad mycket det finns. Önskar dig en skön helg. Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Olika, men så fina bägge. Skulle kunna sitta hela dagen och slappa i den fåtöljen. Och du, grilla låter jättemysigt.
Kramar
AnnaMaria

Rose Garden Malevik sa...

Underbara miljöer :)
å missa nu inte...

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter........
redan 70 fina bloggar.
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Vintage House sa...

Hej
Härlig inspiration och läckra tapeter.
Kram
Sandra

Millygarden sa...

Mm me like!

Nu är det roligt igen att börja fixa och dona inne!

Ha en fin dag!
ps. Tack för gratulationen
kram Marina

Black Iris sa...

Inser att jag måste ut och jaga tapeter, ganska snart..

Det vita dårhuset sa...

Men go morron vännen =)
Fasiken. jag har inte klickat att du var du *fniss* Nu sitter du på länken i alla fall ;)
Näää, jag ska försöka att hålla mig från det som gör mitt ansikte till en sten *ler*
***TREVLIG LÖRDAG***

Kram Erika

Oretuscherat sa...

Lejonhuvudet det vor ju riktigt tufft att ha på väggen! ;)