söndag 19 augusti 2012

Lamp pyssel...






                           Hej alla goa bloggiskompisar!!!

Nu är jag tillbaks efter ett långt härligt
sommarlov med min dotter:))
Många loppisfynd har det blivit! 
Kommer säkert att plåga ihjäl er;)
 Här är ett av dom, har fyndat en massa
lakansnystan och lampskärmar!!
Pyssliga idéer har jag gott om!
Och tänka sig!
Jag har fått en beställning av en butik, hur häftigt som helst!!!

 Nu njuter vi dagen med den härliga värmen!!
Ha det gott mina vänner!

Kram Mimmi

9 kommentarer:

Hanna sa...

Jätte fint.
Kram
Hanna

Frida sa...

Dem är jättesnygga dina lampskärmar, grattis still beställningen, vad roligt!!! Farmor har en massa lakannystan liggande, är dock rädd att det är fel färger, gillar dina färger.
Må så gott vännen!
Kram Frida

Marie sa...

Så snygga lampskärmar och vilka härliga färger på nystanen.

Kram Marie

G:a Affären sa...

Kul idé och vilken härlig bild! Snyggt med de lila nyanserna också. Grattis till beställningen!
Du får gärna plåga oss med dina loppisfynd, det ser jag fram emot.
Kramar
Cia

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Jättefina lampor och fina färger på tygtrasorna.
Jag såg en liknande traslampa i en butik i sommar och då tänkte jag att det måste jag också prova på någon gång.
Kram Anette

Änglarnas hus sa...

Ljuvliga, dimmiga pasteller är det finaste jag vet!1 Fiffig idé Mimmi!!

ha det gott!! Kram Kram Sanne

Black Iris sa...

Vad fiffigt det du gör med lampskärmarna.. Det är alltid roligt att få nya ideér och mattrasor har jag gott om..

Kram Maidi

Brittan sa...

Snygga lampskärmar, finurligt!

diana sa...

Hej
Tak for søde kommentar inde på mit blog :) og hvor er dit blog flot og gode ides med lampeskærm !!
Vil helt sikkert følge din blog !
God søndag !
Kram Diana